MijnPantein
Welkom bij MijnPantein
Patiënten van het Maasziekenhuis Pantein hebben toegang tot MijnPantein. U vindt hier onder andere informatie uit uw medisch dossier, uitslagen, een medicatieoverzicht en brieven van uw specialist aan uw huisarts. Uitslagen van onderzoeken en brieven staan uiterlijk na zeven werkdagen op MijnPantein.
Vanaf maandag 5 juni 2023 wordt het patiëntenportaal voorzien van een nieuwe, eigentijdse vormgeving. Ook biedt de nieuwe versie van MijnPantein (op termijn) meer informatie en extra mogelijkheden.
We doen er alles aan om de nieuwe versie van MijnPantein zo spoedig mogelijk beschikbaar voor u te stellen. Zodra de nieuwe versie van MijnPantein gereed is, informeren we u daarover via deze pagina.
In de tussenliggende periode kunt u uw gegevens via een Persoonlijke Gezondheids Omgeving (PGO) bekijken. U kunt eventueel ook uw dossier op papier aanvragen.
Onze excuses voor het ongemak.
Inloggen
MijnPantein biedt een veilige omgeving waarin u 24 uur per dag toegang heeft tot uw gegevens. U kunt alleen inloggen via DigiD met de optie 'Met een controle via sms' of via de DigiD app. Heeft u geen DigiD, geen sms-controle of DigiD App? Dan dient u dit eerst aan te vragen bij DigiD. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.digid.nl
Logt u voor de eerste keer in? Dan moet (eenmalig) uw dossier worden opgehaald. De volgende dag kunt u uw dossier in MijnPantein raadplegen.
Zichtbaarheid medische gegevens
Als 2 dagen na uw eerste aanmelding uw medische gegevens in MijnPantein nog niet in beeld komen, neem dan contact met ons op via dit formulier om dit te melden. Let op: u hoeft dus alleen dit formulier in te vullen als er twee dagen na uw eerste aanmelding problemen rondom de zichtbaarheid van uw gegevens in MijnPantein zijn.
Het aanmelden voor MijnPantein kunt u regelen via de rode knop ‘Direct inloggen’ in de rechterkolom van deze pagina.
Vragen?
Heeft u een algemene vraag over MijnPantein? Bekijk dan eerst de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u deze stellen via mijnpantein@pantein.nl. U ontvangt dan binnen drie werkdagen een antwoord. Wilt u in uw mail ook het telefoonnummer vermelden, waarop we u eventueel tijdens kantooruren kunnen bereiken?
Persoonlijke uitleg
Heeft u na het raadplegen van de inloginstructie en de veel gestelde vragen nog behoefte aan persoonlijke uitleg of hulp? Pantein beschikt over enkele vrijwilligers digitale ondersteuning, die u uitleg kunnen geven over patiëntenportaal MijnPantein.
De vrijwilliger komt gratis bij u aan huis of in het ziekenhuis. U kunt een aanvraag voor hulp van een vrijwilliger digitale ondersteuning doen via Pantein Extra, tel. 0485-845454.
Partnerziekenhuizen
Indien u in het Maasziekenhuis onder behandeling bent van een specialist van het Radboud UMC of Sint Maartenskliniek, dan heeft u in beide ziekenhuizen een digitaal dossier. Uitslagen van onderzoeken die in het Radboud UMC of Sint Maartenskliniek plaatsvonden, vindt u in uw digitale dossier van het betreffende ziekenhuis.