Inkoop- en leveringsvoorwaarden & facturering
Hieronder vindt u de inkoop- en leveringsvoorwaarden van Pantein:
Factureren aan Pantein
Stuurt u een factuur naar Pantein dan kunt u hier lezen waar de factuur aan dient te voldoen. Een correcte factuur (en juiste indiening) bespoedigt het betalingsproces. Zo is het bij de tenaamstelling van de factuur van belang dat deze gericht is aan het juiste bedrijfsonderdeel van Pantein. Er zijn drie mogelijkheden, het is belangrijk dat u de juiste mogelijkheid kiest, passend bij het contract of de inkooporder.
Mogelijkheid 1: Thuiszorg en Zorgcentra Pantein BV
Thuiszorg en Zorgcentra Pantein BV
Dokter Kopstraat 2
5835 DV Beugen
KvK: 41085837
BTW: NL8232.91.297.B01
Mogelijkheid 2: Maasziekenhuis Pantein BV
Maasziekenhuis Pantein BV
Dokter Kopstraat 1
5835 DV Beugen
KvK: 41081095
BTW: NL8232.91.352.B01
Mogelijkheid 3: Stichting Pantein
Stichting Pantein
Dokter Kopstraat 2
5835 DV Beugen
Kvk: 17137132
BTW: NL8120.58.835.B01
Het postadres van de centrale administratie voor alle bedrijven staat hieronder, let op dit is NIET de tenaamstelling van de factuur:
Crediteurenadministratie Pantein
Postbus 191
5830 AD Boxmeer
Vermeld op de factuur altijd het inkoopordernummer, contractnummer of als hiervan geen sprake is het overeengekomen Pantein kostenplaatsnummer. Uw contactpersoon bij Pantein kan u hiermee helpen. Facturen waarop deze informatie ontbreekt en die niet voldoen aan de factuurvereisten van de Belastingdienst, worden niet in behandeling genomen.
Wij vragen u één methode voor het verzenden van uw facturen aan te houden: digitaal of per post. Voor de snelheid van verwerking gaat onze voorkeur uit naar een digitale factuur via e-mailadres inkoopfacturen@pantein.nl